Продавець LIZZItoys брендовые детские игрушки и товары розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
584 відгуків
promo_banner
+380 (67) 210-30-07
+380 (95) 722-34-38
LIZZItoys брендові дитячі іграшки і товари
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Доставка "Justin"Внимание!!! Отправка ТК "Justin" осуществляется только со склада Кривого Рога. Отправка Оплата заказа и услуги "Наложенный платеж" Покупателем осуществляется согласно тарифов ТК "Justin". Заказы, оплата по которым поступила до 12-00 час., отправляются в тот же день, По отдельным товарным позициям отправка заказа может быть произведена в течении 1-2 рабочих дней после оформления и оплаты, кроме воскресенья и праздничных дней. Заказ страхуется на полную стоимость.
  • Доставка "Нова Пошта"Вартість доставки і вартість послуги "післяплата" Покупцем оплачується відповідно до тарифів ТК "Нова пошта". Замовлення, оплата за які надійшла до 12-00 год., відправляються у той же день, За окремими товарними позиціями відправка замовлення може бути здійснена протягом 1-2 робочих днів після оформлення і оплати, крім неділі та святкових днів. Замовлення страхується на повну вартість.

Способи оплати

  • Пром-оплатаПокупець уточнює наявність товару і додає товар в корзину і переходить до оформлення замовлення. Вибирає спосіб оплати Пром-оплату і спосіб доставки. Покупець вибирає місто. А також вказує номер відділення / почтомата або адреса для доставки. Заповнює форму для оформлення замовлення (ПІБ, email, телефонний номер). Після відправки форми (натискання кнопки «Купити») створюється замовлення зі статусом «Не оплачений», який надходить в кабінет продавця. У покупця відкриється сторінка оплати замовлення. На сторінці оплати покупець вказує дані карти (номер, термін дії та CVV-код) і натискає «Оплатити». Покупець отримує повідомлення в мобільний банкінг або код підтвердження транзакції (3Ds). Якщо дані вказані вірно - з карти покупця перекладається відповідна сума за товар. Гроші резервуються на транзитному рахунку банку-партнера до моменту отримання покупцем посилки. В іншому випадку - покупцеві повертається сторінка помилки з поясненням і запитується, чи спробувати оплати. Важливо! Банк-емітент платіжної картки може стягувати комісію, розмір якої залежить від умов обслуговування платіжної картки (можлива комісія банку від 1% до 4%). Комісія за переказ коштів, сплачується (покупцем) фінансовому партнеру Prom.uа в категоріях становить 1% від суми переказу (вартості замовленого товару) +5 грн при замовленні на сайті компанії і / або 0,5% від суми переказу (вартості замовленого товару) + 5 грн при замовленні на на prom.ua.
  • Післяплата ТК "Нова Пошта"Післяплатою без оплати завдатку відправляємо Покупцям зі 100% рейтингом Рrom.ua, Bigl.ua та за відсутності негативних відгуків про Покупця на інших інтернет ресурсах. Відправлення післяплатою ТК "Нова Пошта" за умови оплати завдатку. - Об'ємна вага до 2 кг. - 100 грн. - Об'ємна вага до 5 кг. - 120 грн. - Об'ємна вага вище 5 кг. - за домовленістю, в залежності від об'ємного ваги товару. При отриманні, Покупець оплачує вартість товару, за вирахуванням завдатку, а також, оплачує вартість доставки замовлення і вартість послуги післяплати (2% від суми переказу + 20 грн.) За тарифами Нової Пошти. У разі, якщо Покупець не отримує замовлення, з незалежних від Продавця причин, сума завдатку направляється на оплату вартості доставки замовлення в обидві сторони. Увага! Товар вартістю до 400 грн. післяплатою не відправляємо!! Товар вартістю до 400 грн. відправляється тільки за умови повної 100% оплати! Після уточнення менеджером компанії даних замовлення, бронювання товару проводитися терміном на 24 години. По закінченню цього терміну, в разі ненадходження оплати на рахунок магазину, бронь автоматично знімається і замовлення скасовується. Більш тривалий термін бронювання товару визначається в індивідуальному порядку з менеджером компанії.
  • Оплата на картковий рахунок
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayКомісія з платника за користування платіжною системою "WayForPay" 2,5% від суми платежу! Після оплати грошовий переказ зараховується від 1 до 3-х банківських днів (субота і неділя вихідні дні). Відправка замовлення покупцеві здійснюється після надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок компанії. Як це працює: 1. При оформленні замовлення в кошику покупець вибирає спосіб оплати «Онлайн-оплати». 2. Вибирає метод онлайн-оплати (термінал, карта VISA і т.д.). 3. Чи переходить на безпечну платіжну сторінку WayForPay, де вводить свої дані, необхідні для здійснення транзакції. 4. Підтверджує свої дії через код з SMS. 5. Після проведення платежу замовлення переходить в розділ «Рекламні» в кабінеті компанії.
  • Післяплата "Justin"Увага!!! Відправка ТК "Justin" здійснюється тільки зі складу Кривого Рогу. Післяплатою без оплати застави відправляємо Покупцям зі 100% рейтингом Рrom.ua, Bigl.ua та за відсутності негативних відгуків про Покупця на інших інтернет ресурсах. Відправка післяплатою ТК "Justin" за умови оплати застави.. - Об'ємний вагу до 2 кг – 100 грн. - Об'ємна вага до 5 кг – 120 грн. - Об'ємна вага вище 5 кг. – за домовленістю, в залежності від об'ємного ваги товару. При отриманні, Покупець оплачує вартість товару, за вирахуванням передоплати, а також оплачує вартість доставки замовлення та вартість послуги післяплати (2% від суми переказу + 15 грн.) за тарифами ТК "Justin". У разі, якщо Покупець не отримує замовлення, з незалежних від Продавця причин, сума застави спрямовується на оплату вартості доставки замовлення в обидві сторони. Увага! Товар вартістю до 400 грн. післяплатою не відправляємо! Товар вартістю до 400 грн. відправляється тільки за умови повної 100% оплати! Після уточнення даних замовлення менеджером компанії, бронювання товару здійснюється строком на 24 години. По закінченню даного терміну, у разі не надходження оплати на рахунок магазину, броня автоматично знімається і замовлення відміняється. Більш тривалий термін бронювання товару визначається в індивідуальному порядку з менеджером компанії.

Регіони доставки:

  • Україна:
    • Вінницька область
    • Волинська область
    • Дніпропетровська область
    • Донецька область:
      • Маріуполь
      • Краматорськ
      • Слов'янськ
      • Костянтинівка
      • Бахмут
      • Дружківка
      • Селидове
    • Житомирська область
    • Закарпатська область
    • Запорізька область
    • Івано-Франківська область
    • Київ
    • Київська область:
      • Біла Церква
      • Бровари
      • Березань
      • Бориспіль
      • Буча
      • Васильків
      • Ірпінь
      • Обухів
      • Переяслав-Хмельницький
      • Ржищів
      • Славутич
      • Фастів
      • Вишгород
      • Яготин
      • Українка
      • Вишневе
      • Софіївська Борщагівка
      • Петропавлівська Борщагівка
    • Кіровоградська область
    • Луганська область
    • Львівська область:
      • Львів
      • Золочів
    • Миколаївська область
    • Одеська область:
      • Ізмаїл
      • Одеса
      • Чорноморськ
    • Полтавська область
    • Рівненська область
    • Сумська область
    • Тернопільська область
    • Харківська область
    • Херсонська область
    • Хмельницька область
    • Черкаська область
    • Чернігівська область
    • Чернівецька область

  Внимание! В связи с введение КМ Украины карантина из-за короновируса наша компания вынуждена часть складов нашей компании закрыть до окончания карантина. Отправка некоторых позиций товаров будет возможна  по окончанию карантина, при этом цена товара для покупателя не изменяется и будет такой, как указано на момент заказа. Данные позиции товаров будут уточнены Вам нашим менеджером при уточнении данных заказа. Приносим наши извинения за временные неудобства и благодарим всех наших покупателей за понимание. Желаем всем крепкого здоровья!

  Внимание! При получении товара в отделении транспортной компании в не зависимости от полной оплаты товара или получение его наложенным платежом ОБЯЗАТЕЛЬНО!!! проверьте его состояние и комплектность.

  Если при получении товара Вы обнаружили механические повреждения товара или его отдельных элементов, а также несоответствие с заводской комплектацией, сообщите об этом нам, а также ОБЯЗАТЕЛЬНО сотруднику транспортной компании ДЛЯ СОСТАВЛЕНИЯ АКТА.

  Не покидая отделение транспортной компании, вместе с ее сотрудником напишите Претензию, а в случае повреждения товара или его отдельных элементов, полной, либо частичной утере товара также обязательно составьте Акт приема-передачи.

   Претензии к нам по полной утере товара, несоответствию заводской комплектации, частичному, либо полному повреждению без Претензии или Акта приема-передачи, составленных вместе с сотрудником транспортной компании не принимаются.

   Мы не можем нести ответственность за Ваши действия и действия работников транспортной компании, поэтому, пожалуйста, проверяйте состояние и комплектность товара в отделении транспортной компании.

  Важно! Согласно условиям компании «Новая Почта» и других транспортных компаний, претензии к целостности,комплектации, соответствия товара принимаются до подписания акта передачи по оплаченному товару или до совершения оплаты в случае наложенного платежа.

  Оформление заказа означает Ваше согласие с условиями работы интернет-магазина. 

Внимание! Товар стоимостью до 400 грн. наложенным платежем не отправляем.

 После уточнения менеджером компании данных заказа, бронирование товара производиться сроком на 24 часа. По истечению данного срока, в случае не поступления оплаты на счет магазина, бронь автоматически снимается и заказ отменяется. Более длительный срок бронирования товара оговаривается в индивидуальном порядке с менеджером компании.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner